Papu 75 vuotta

Pälkäneen seurakunnan lähetyssihteeri Paula Papu Eloranta täyttää 75 vuotta ja juhlii sitä sunnuntaina 10.9.. klo 10 messun yhteydessä Pälkäneen kirkossa.

Papu saarnaa messussa, jossa liturgina on kirkkoherra Jari Kemppainen, musiikista vastaa kanttori Ritva Huomo, avustajina toimivat lähetyksen ja ystävyysseurakuntatoiminnan vastuuryhmät.  Kolehti kannetaan Pilistveren ystävyysseurakunnalle, josta messuun tulee myös vieraita. Messun jälkeen on juhlakahvit seurakuntatalolla.
Paula Eloranta e. Muona on syntynyt 12.9. 1948 Kuopioissa vaattureiden lapsena. Lapsuuden hän vietti Varkaudessa. Ylioppilaaksi hän pääsi Tampereen Yhteiskoulusta ja valmistui sosionomiksi Tampereen yliopistosta.
Eloranta aloitti Pälkäneen seurakunnan nuorisotyönohjaajana 1.3. 1973 ja  työskenteli virassa vuoteen 2012, jolloin jäi eläkkeelle. Vuoden oltua eläkkeellä hän aloitti 2013 seurakunnan lähetyssihteerinä.  Seurakunta on Papulle toinen koti, jota hän on rakentanut lämpimällä persoonallaan ja monipuolisilla taidoillaan. Seurakunnan lisäksi hänelle tärkeitä  ovat lapset, 5, ja lapsen lapset, joita on 10.

Tervetuloa juhliin

Jari Kemppainen