virsinumeroita kuvassa

Musiikki

Lapsikuoro

Kuoro kokoontuu keskiviikkoisin klo 14.30-15.30 Pälkäneen srk-talossa. Esiinnymme seurakunnan perhejumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Kuoroa johtaa Marianne Jaakkola. Tervetuloa mukaan kaikki laulusta kiinnostuneet alakouluikäiset tytöt ja pojat.

Pälkäneen kirkkokuoro

Kuoro harjoittelee Pälkäneen kirkossa torstaisin klo 18.30 -20.30. Kuoroa johtaa kanttori Ritva Huomo. Kuoron ohjelmisto on pääsääntöisesti neliäänistä kirkkomusiikkia ja musiikin lajeja käytetään mahdollisimman rikkaasti.

Luopioisten kirkkokuoro

Luopioisten kuoro on tauolla. Jos olet kiinnotunut laulamisesta ota yhteys Janne Vestoon 040 7120563, tai Ritva Huomoon 040 7120565.

Soittamaan?

Jos haluat tulla soittamaan yksin tai kanttorin kanssa messuun tai muihin tilaisuuksiin, ota yhteyttä Ritva Huomoon.

SALATTU

Pälkäneen seurakunnan avoin nuorten bändi. Tule mukaan soittamaan tai laulamaan. Yhteyshenkilö Juha Kankaristo.