Värilisiä lasten kenkiä kuramatolla.

TERVETULOA PÄLKÄNEEN SEURAKUNNAN PÄIVÄKERHOON!

• Päiväkerhot ovat kirkon varhaiskasvatustoimintaa 3–5-vuotiaille
  • Kauden 2023–2024 kerhoihin voi ilmoittautua 3–5-vuotiaat (2018–2020 syntyneet))
  • Kerhot kokoontuvat keskiviikkona ja/tai perjantaina Pälkäneen srk-talossa 3 tuntia kerrallaan. Lapsi voi osallistua myös vain toiseen päivään. Molemmissa ryhmissä tulee olla väh. 5 lasta, jotta ryhmä toteutuu
  • Kerhot alkavat syksyllä vko 36
  • Kerhot ovat maksuttomia

Ilmoittautuminen lapsityönohjaajalle Marja Lepistölle p.0407120571, s-posti marja.lepisto@evl.fi

Ilmoittaudu kerhoihin, leireille, retkille

Ilmoittautuminen kerhoihin, leireille, retkille, isoseksi rippileireille, isoskoulutukseen ja mm. nuorten leireille tapahtuu täällä.

Lisätietoja voi kysyä ilmoittautumisesta vastaavalta henkilöltä, jonka yhteystiedot kerrotaan lomakkeen infotekstissä. Huomioi lomakkeessa olevat ilmoittautumisajat.

Ilmoittautumislomakkeet löydät valikosta vasemmalla tai kännykällä ylävalikosta oikealta.

VIP-LEIRILLE

VIP 1 ja 2 leirit on täynnä. Voit halutessasi ilmoittautua varapaikalle marianne.jaakkola@evl.fi.

Leirien suuren kysynnän vuoksi lapsille voidaan tarjota leiripaikka vain yhdeltä leiriltä.

Lisäleiri VIP 3 ilm. on käynnissä niin kauan kuin leirillä on tilaa.

Seuraava VIP-leiri koululaisten talvilomalla.

VIP 1 isoille eli 4.-6. lk. on ma-ke 26.-28.2.

• Ma alkaa klo 11 ja päättyy ke klo 13

VIP 2 pienemmille eli 1.-3. lk. on ke-to 28.-29.2.

• Ke alkaa klo 14 ja päättyy to klo 13

VIP 3 kaikille eli 1.-6. lk. on to-pe 29.2.-1.3.

• To alkaa klo 14 ja päättyy pe klo 13

Hinnat VIP 1 35e ja VIP 2 ja 3 25e.

Nuorisotyönohjaaja Marianne Jaakkola

marianne.jaakkola@evl.fi

HUOMIO! Onnistunneesta ilmoittautumisesta tulee näytölle ilmoitus. Jos lähetysilmoitusta ei tule, ota yhteyttä vastaavaan työntekijään.